czwartek, 10 października 2013

LET ME GREEN!

Korzystając codziennie z komunikacji miejskiej w najbardziej zakorkowanej części miasta, mam okazję bliżej przyjrzeć się stylowi współczesnej zapracowanej kobiety. Już na pierwszy rzut oka można wysnuć wniosek, że panie przestały otaczać się ciemnymi barwami, a szpilki to główny atrybut eleganckiej kobiety. I nie mówię tutaj tylko o wieku 20+. 
Zainspirowana tymi widokami postanowiłam, że stworzę stylizację, dzięki której nie przejdę na ulicy niezauważona (zapracowana studentka też chce poczuć się kobieco!). Poszczególne elementy mojego ubioru sugerują, że ciężko mi się rozstać z letnimi trendami. Czerwień, biel i zieleń. Dopiero po zestawieniu tych barw razem, trafiłam na artykuł mówiący, że są to trzy kolory świata, które najkorzystniej oddziałują na człowieka.
Naładowana pozytywną energią, otoczona słoneczną aurą, zostawiam Was sam na sam z moim wpisem.
Czekam na Wasze opinie!


Pozdrawiam gorąco,
Kasia.














LET ME GREEN bluzka  |  BUTIK
spódnica  |  MADLEN
szpilki  |  DeeZee
kołnierzyk  |  hand made by Weronika Manecka
kopertówka  | ALLEGRO
kolczyki  | H&M
bransoletka  |  CATRINA
zegarek  |  PERFECT
pierścionek  |  APART
fryzura  |  Weronika Witczak














7 komentarzy:

  1. jakie ślicznee: ubrania, dodatki, a fryzura = cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja ! wyglądasz zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, całość wygląda niesamowicie!
    Kolor włosów po prostu mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bella! <3
    poznaję okolice Tamka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, kolorystycznie jak choinka, wymieniłabym spódnicę na czarną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie. Są dla mnie bardzo cenne!