środa, 30 października 2013

RED ME NOW!

Robiąc zakupy zawsze poszukuję ubrań uniwersalnych. Eleganckich, kobiecych, a zarazem takich, które mogę włożyć na każdą okazję.
W mojej szafie znajdziecie pokaźną kolekcję rozkloszowanych spódnic w każdym kolorze, ale do tej pory wszystkie były w długości mini. Rozważałam zakup czegoś znacznie dłuższego. W końcu nadszedł mój pierwszy raz.
Firma chyba nikogo nie zdziwi. PresKA, mój stały i niezmienny wybór. Po uszy jestem zakochana w ich spódnicach. Zaufałam im i tym razem. Rozkloszowana midi w kratę w moim ulubionym czerwonym kolorze. Z pewnością świetnie się sprawdzi w zbliżającym się okresie rodzinnych świąt, kiedy trzeba wyglądać nienagannie. Aby wprowadzić więcej luzu, połączyłam ją z krótką jeansową kurtką. Lubię mieszać style, stąd mała torebka z wężowej skórki.
Długość midi? Mnie pasuje, a Wy, jak myślicie?

Pozdrawiam gorąco,
Kasia.


















RED ME NOW! - MODNAPOLKA.pl kurtka  |  BUTIK
bluzka  |  BUTIK
spódnica  |  PresKA
szpilki  |  NEW LOOK
torebka  |  PEPCO
naszyjnik  |  AVON
okulary  |  STRADIVARIUS
pierścionek  |  APART

1 komentarz:

Dziękuję za Wasze opinie. Są dla mnie bardzo cenne!